مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 08:452021-10-26اجتماعي

آغاز ثبت نام سفر به عتبات از امروز / لغو روادید سفر هوایی


رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به آغاز ثبت نام سفر به عتبات پس از لغو روادید عراق برای سفرهای هوایی گفت: مشتاقان سفر به عتبات از امروز می توانند ثبت نام کنند.

- به نقل از صدا و سیما، علیرضا رشیدیان درباره جزییات از سرگیری سفر به عتبات عالیات افزود: از ظهر دوشنبه، روادید بین عراق و ایران برداشته شده است که البته این لغو روادید صرفاً برای سفرهای هوایی به عتبات پیش بینی شده است.

بر همین اساس، زائران می توانند بدون روادید به عراق سفر کنند و به این ترتیب سفر به عتبات پس از بیش از 20 ماه مجدد برقرار شد که البته این سفرها با تغییراتی نسبت به گذشته از سر گرفته می شود؛ به طوری که جلسه توجیهی نرم افزار ثبت نام و اعزام زائران به عتبات، دیروز با استان ها برگزار شد.

وی گفت: همچنین تیم اجرایی سازمان حج و زیارت به منظور آماده سازی اسکان، تغذیه و تدارکات و همچنین حمل و نقل به عراق اعزام شده است تا برای پذیرایی از زائران آمادگی های لازم را کسب کنند.

علاوه بر این، باتوجه به اینکه بیش از دوهزار و 500 دفتر زیارتی زیر نظر سازمان حج و زیارت فعالیت دارند، این دفاتر از امروز نسبت به معرفی چگونگی ارائه خدمات، ثبت نام و سازماندهی و اعزام زائران در قالب برنامه جدید و نرم افزار طراحی شده اقدام خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام سفر به عتبات از امروز / لغو روادید سفر هوایی

آغاز ثبت نام سفر به عتبات از امروز / لغو روادید سفر هوایی