مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 09:002021-10-26فرهنگي

افتتاح سینمای روباز بوشهر پس از 40 سال وقفه


سینما روباز انجمن سینمای جوان بوشهر به نام هنرمند سرشناس بوشهری، داریوش غریب زاده با حضور شماری از هنرمندان و مدیران فرهنگی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، به همت انجمن سینمای جوانان استان بوشهر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر هم با ارائه گزارش مالی و عمرانی احداث سینما روباز گفت: برای ساخت سینمای روباز انجمن سینمای جوان، 210 میلیون تومان هزینه شد که این هزینه ها شامل خرید تجهیزات و فعالیت های عمرانی بود که از اعتبارات استانی در سال 1400 تأمین خواهد شد.

مدیر انجمن سینمای جوانان استان بوشهر اضافه کرد: مدیریت فرهنگی سخت تر از کار فرهنگی است، از این رو مدیران فرهنگ و هنر می بایست شرایط تولید محتوا را برای هنرمندان فراهم سازند تا زمینه ای برای رشد و بالندگی در جامعه منجر شود.

وی با قدردانی از اتاق بازرگانی و حضورآقای غلامی دبیر اجرایی این بنگاه اقتصادی گفت: بخش خصوصی می تواند از ظرفیت های بسیار خوب هنرمندان استفاده کنند.

برزگر خاطر نشان کرد: به پاس چهار دهه فعالیت در عرصه آموزش و تولید فیلم کوتاه در ایران این سینما را با افتخار به نام داریوش غریب زاده نامگذاری کردیم.

رییس انجمن سینمای جوان بوشهر گفت: وقتی پیشنهاد نامگذاری سینمای روباز بوشهر را بنام داریوش غریب زاده مطرح کردم با استقبال بسیار خوب مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح سینمای روباز بوشهر پس از 40 سال وقفه

افتتاح سینمای روباز بوشهر پس از 40 سال وقفه