مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 10:152021-10-26اقتصادي

متروی کرج تا یک ماه آینده راه اندازی شود


قطار شهری کرج باید ظرف یک ماه آینده راه اندازی شود.

- / از جذب اعتبارات خاص دولتی تا جلب همراهی های ویژه استانی برای راه اندازی قطار شهری کرج اقدام کردیم به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیزالله شهبازی ظه سه شنبه در جلسه رفع موانع پروژه قطار شهری کرج در حوزه استاندار برگزار شد، با اشاره به ضرورت تسریع در بهره برداری از این پروژه، افزود: سال هاست که مردم کرج در انتظار استفاده از این امکان مهم حمل و نقل هستند.

وی ادامه داد: بازدیدهای بسیاری از این پروژه مهم داشتیم و در خلال این بازدیدها جلسات متعددی نیز برگزار شد که اکنون شاهد سرعت بخشی آن هستیم.

شهبازی گفت: اکنون به ایستگاه آخر رسیدیم و بهره برداری از قطار شهری کرج پس از سال ها انتظار، نزدیک است.

وی افزود: شهرداری کرج و پیمانکار مجموعه مشکلاتی دارند که البته تاکنون همراهی بسیاری با آنها داشته ایم و امروز نیز تدابیری اتخاذ شد.

استاندار البرز گفت: بار دیگر برای رفاه مردم در تردد و گره گشایی از این پروژه کهن شهری با شهرداری و شورای اسلامی شهر همراهی می کنیم و البته این امر را مشروط به این موضوع کردیم که تا یک ماه آینده شاهد راه اندازی قطار شهری کرج باشیم.

وی افزود: با تمهیداتی که اندیشیده شد پیمانکار قطار شهری کرج موظف شد که ظرف یک ماه آینده نسبت به راه اندازی قطار شهری کرج اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متروی کرج تا یک ماه آینده راه اندازی شود

متروی کرج تا یک ماه آینده راه اندازی شود