مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 10:252021-10-26بين الملل

عون: لبنان به جنگ داخلی باز نمی گردد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رییس جمهوری لبنان اعلام کرد که پیامد های حوادث امنیتی اخیر پایان یافته است و با وجود آشفتگی دائمی فضای عمومی در این کشور، - رییس جمهوری لبنان اعلام کرد که پیامد های حوادث امنیتی اخیر پایان یافته است و با وجود آشفتگی دائمی فضای عمومی در این کشور، بازگشتی به جنگ داخلی لبنان وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رییس جمهوری لبنان اعلام کرد که پیامد های حوادث امنیتی اخیر پایان یافته است و با وجود آشفتگی دائمی فضای عمومی در این کشور، بازگشتی به جنگ داخلی لبنان وجود ندارد.

اشاره رییس جمهوری لبنان به حوادثی است که اخیرا سمیر جعجع برای کشور لبنان ایجاد کرده است.

مردم لبنان روز 14 اکتبر در اعتراض به دستور قاضی تحقیقات پرونده انفجار تابستان 1399 بندر بیروت مبنی بر بازداشت تعدادی از وزیران و نمایندگان این کشور راهپیمایی و تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند، اما به یکباره در منطقه الطیونه با تیراندازی افراد ناشناس از بالای پشت بام ها مواجه شدند؛ اقدامی که موجب کشته شدن هفت نفر از هواداران حزب الله و جنبش امل و مجروح شدن 60 نفر دیگر شد.

جنبش های حزب الله و امل به دنبال این جنایت در بیانیه ای رسمی اعلام کردند که عوامل حمله به مردم، گروهی وابسته به حزب القوات اللبنانیه به سرکردگی سمیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عون: لبنان به جنگ داخلی باز نمی گردد

عون: لبنان به جنگ داخلی باز نمی گردد