مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 12:102021-10-26سياسي

پیگیری ایجاد بازارچه عرضه محصولات در مناطق حاشیه نشین استان مرکزی


سرپرست دفتر اجتماعی استانداری مرکزی از پیگیری ایجاد بازارچه عرضه محصولات تولیدی در مناطق حاشیه نشین استان خبر داد.

- ایسنا/مرکزی سرپرست دفتر اجتماعی استانداری مرکزی از پیگیری ایجاد بازارچه عرضه محصولات تولیدی در مناطق حاشیه نشین استان خبر داد.

جواد اتابکی روز سه شنبه 4 آبان در اولین جشنواره اجتماع محور دستاوردهای اهالی محله باغ خلج و رودکی اراک اظهار کرد: در استان مرکزی دو دفتر تسهیلگری در اراک و ساوه وجود دارد که این دفاتر از سال 96 با توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه تسهیلگری امور مناطق حاشیه ای و مطالبه گری مشکلات مردم اینگونه مناطق ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در هر دفتر 6 کارشناس در حوزه های مختلف فعالیت دارند، افزود: شناسایی نقاط قوت و ضعف افراد محله یکی از فعالیت های این دفاتر است و مردم منطقه باید از ظرفیت دفاتر تسهیلگری استفاده خوبی داشته باشند.

سرپرست دفتر اجتماعی استانداری مرکزی تصریح کرد: ایجاد بازارچه در این مناطق در حال پیگیری است تا مردم این مناطق بتوانند محصولات خود را راحت تر به فروش برسانند و رونق اقتصادی در این مناطق نیز ایجاد شود.

اتابکی در خصوص ظرفیت دفاتر تسهیلگری گفت: معرفی به مراکز مشاوره به صورت رایگان، حضور وکیل دو روز در هفته، ورود به مسائل عمرانی و شهری، توجه به مسائل و مشکلات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری ایجاد بازارچه عرضه محصولات در مناطق حاشیه نشین استان مرکزی

پیگیری ایجاد بازارچه عرضه محصولات در مناطق حاشیه نشین استان مرکزی