مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 13:202021-10-26سياسي

آفت واگرایی و مطالبه گری غیرمنطقی مانع توسعه اردبیل


استان اردبیل در حوزه نیروی انسانی، ظرفیت بالایی دارد و آنچه مانع توسعه و پیشرفت شده، آفت واگرایی و مطالبه گری غیرمنطقی است.

- ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: استان اردبیل در حوزه نیروی انسانی، ظرفیت بالایی دارد و آنچه مانع توسعه و پیشرفت شده، آفت واگرایی و مطالبه گری غیرمنطقی است.

سید حامد عاملی 4 آبان در نشست با جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل اظهار کرد: جهت کاهش واگرایی در استان، باید با تلاش و همدلی، از اندیشه ها و نظرات نخبگان بهره مند شویم چرا که نخبگان، به عنوان بزرگان و رهبران فکری جامعه می توانند در حل مشکلات عمیق و رشد و توسعه متوازن استان تأثیرگذار باشند.

وی افزود: نیروی انسانی متخصص، ماهر و جوان، سرمایه هر مملکت به شمار می رود و اردبیل از این ظرفیت بالقوه، برخوردار است و باید باهدف توسعه و عزت استان، راهکارهای مناسب را برای بهره مندی از ظرفیت ها پیدا کنیم.

استاندار اردبیل به ضرورت برگزاری جلسات هم اندیشی با نخبگان در راستای برطرف کردن بخشی از گرفتاری ها و دردهای مردم اشاره کرد و ادامه داد: در جامعه دو فاکتور مهم می تواند در معیشت و زندگی مردم اثرگذار باشد که یکی کشف حقیقت و کاستن از رنج و درد انسان ها و دیگری موضوعی است که به فلسفه زندگی انسان ها معنی و ارزش می بخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آفت واگرایی و مطالبه گری غیرمنطقی مانع توسعه اردبیل

آفت واگرایی و مطالبه گری غیرمنطقی مانع توسعه اردبیل