مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 16:252021-10-26اقتصادي

خسارت سیل و تگرگ به کشاورزان اهری هنوز پرداخت نشده است


مدیر جهاد کشاورزی اهر با بیان این که ستاد مدیریت بحران پاسخی برای پرداخت غرامت کشاورزان نداده است، گفت: وعده بیمه محصولات کشاورزی برای پرداخت خسارت سیل و تگرگ 3 روز دیگر تمام می شود.

- با اشاره به پرداخت نشدن غرامت خسارت ناشی از سیل و تگرگ به کشاورزان اهری اظهار داشت: از بانک کشاورزی پیگیر شدیم تا نتیجه پرداخت خسارت سیل و تگرگ به کشاورزان از سوی بیمه محصولات کشاورزی به کجا رسید، گفتند تا آخر هفته خسارت سیل و تگرگ که در نتیجه آن منجر به از بین رفتن محصولات کشاورزی روستاییان شده پرداخت می شود.

مدیر جهاد کشاورزی اهر افزود: هنوز از وعده پرداخت خسارت ناشی از سیل و تگرگ به روستاییان و کشاورزان خسارت دیده 2 روز مانده که در صورت خلف وعده مجدداً پیگیر خواهیم بود، هرچند گفته اند دستور پرداخت غرامت خسارت دیدگان از سیل و تگرگ ابلاغ شده و در آستانه اجراست.

وی بابیان این که حجم خسارت سیل، تگرگ، خشک سالی و … به باغات و اراضی کشاورزی شهرستان اهر نزدیک به 3,000 میلیارد ریال است، گفت: غرامت خسارت سیل و تگرگ به کشاورزانی پرداخت می شود که محصولات کشاورزی خود را بیمه کرده بودند و جهاد کشاورزی در ارزیابی خسارت تمامی سطح کشاورزی را لحاظ می کند و فرقی بین کشاورزانی که محصولات شان را بیمه کرده یا نکرده باشند قائل نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت سیل و تگرگ به کشاورزان اهری هنوز پرداخت نشده است

خسارت سیل و تگرگ به کشاورزان اهری هنوز پرداخت نشده است