مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 16:502021-10-26فرهنگي

آغاز اکران بامدادی قهرمان از امشب در سینماهای مشهد


مدیر پردیس سینمایی ویلاژتوریست مشهد گفت: فیلم سینمایی قهرمان آخرین ساخته اصغر فرهادی، ساعت 12 بامداد چهارشنبه، پنج آبان، برای نخستین مرتبه در سینما ویلاژتوریست مشهد اکران می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر پردیس سینمایی ویلاژتوریست مشهد گفت: فیلم سینمایی قهرمان آخرین ساخته اصغر فرهادی، ساعت 12 بامداد چهارشنبه، پنج آبان، برای نخستین مرتبه در سینما ویلاژتوریست مشهد اکران می شود.

مهدی تجویدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اکران بامدادی فیلم سینمایی قهرمان در پردیس سینمایی ویلاژتوریست مشهد اظهار کرد: ساعت 10 دقیقه بامداد چهارشنبه، پنج آبان ماه، اولین اکران فیلم قهرمان در مشهد در پردیس سینمایی ویلاژتوریست انجام خواهد شد.

همچنین از صبح چهارشنبه روزانه 10 سانس سینما ویلاژتوریست را برای فیلم قهرمان اختصاص داده ایم.

وی در رابطه با پیش بینی خود از آمار فروش فیلم های جدیدی که پس از فیلم قهرمان در پاییز 1400 اکران خواهد شد، افزود: 12 فیلم برای اکران پاییز اعلام شده اما باید منتظر بمانیم تا مجوز پخش و اکران آن قطعی شود چراکه اکران بسیاری از فیلم ها تاکنون رسانه ای شده اما هنوز به اکران نرسیده اند.

وقتی فیلم ها به مرحله نهایی اکران برسد می توان بهتر در رابطه با میزان فروش آن ها صحبت کرد؛ با این حال به عنوان مثال تصور می کنم که اگر فیلم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اکران بامدادی قهرمان از امشب در سینماهای مشهد

آغاز اکران بامدادی قهرمان از امشب در سینماهای مشهد