مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 19:152021-10-26فرهنگي

فیلم ایرانی سارا و آیدا به صورت مستقل ترجمه و زیرنویس ژاپنی شد


از سوی رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن، فیلم سارا و آیدا به کارگردانی مازیار میری به صورت مستقل به زبان ژاپنی ترجمه و زیرنویس شد.

- فیلم ایرانی "سارا و آیدا" به صورت مستقل ترجمه و زیرنویس ژاپنی شد از سوی رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن، فیلم "سارا و آیدا" به کارگردانی مازیار میری به صورت مستقل به زبان ژاپنی ترجمه و زیرنویس شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این فیلم در اختیارعلاقه مندان ژاپنی، ایرانیان و دانشجویان عزیز مقیم به منظور اجرای برنامه های متنوع برای مخاطبان ژاپنی و همچنین به عنوان منبع آموزشی برای فارسی آموزان ژاپنی قرار دارد.

دیوسالار رایزن فرهنگی ایران در ژاپن در این خصوص گفت: سارا و آیدا یازدهمین فیلم بلند ترجمه و زیرنویس شده به صورت مستقل از سوی رایزنی فرهنگی به زبان ژاپنی است که مجوزهای مربوطه برای بهره برداری در همراهی اداره کل همکاری های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و بنیاد فارابی به انجام رسیده است.

وی افزود: در چهارمین هفته فیلم ایران در ژاپن این فیلم به زبان ژاپنی رونمایی و در اکران های مختلف به نمایش در آمد.

دیوسالار همچنین اضافه کرد: این نمایندگی از سال 1398 تاکنون، 12 فیلم بلند ایرانی شامل فیلم های داستانی، مستند و دفاع مقدس را ترجمه و زیرنویس کرد که علاوه بر نمایش در چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم ایرانی سارا و آیدا به صورت مستقل ترجمه و زیرنویس ژاپنی شد

فیلم ایرانی سارا و آیدا به صورت مستقل ترجمه و زیرنویس ژاپنی شد