مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 04:302021-10-27اقتصادي

حاشیه امنِ کرونا در مناطق حاشیه ای مازندران


بی توجهی به پروتکل های بهداشتی در نقاطی از شهرهای مازندران که کمی دورتر از بافت اصلی قرار دارند و به نوعی حاشیه شهر محسوب می شوند به مشکلی مضاعف برای کنترل بیماری کووید 19 تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، مشاهدات خبرنگار ایرنا از نقاطی که فاصله ای با بافت اصلی و مرکزی شهر دارند نشان می دهد که هر چقدر از کانون شهرها فاصله گرفته می شود به همان اندازه رعایت پروتکل های بهداشتی در آن مناطق کمرنگ و کمرنگ تر می شود.

ماسک نزدن، عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، برگزاری دورهمی و حضور در مراسم و تجمعات و همچنین اجتماع در مکان های پرتردد و شلوغ از جمله مواردی است که در این نقاط از شهرهای مازندران دیده می شود.

نقاط دورتر از بافت شهری در مازندران غالبا مناطقی را شامل می شوند که افراد کم درآمد در آنجا سکنی می گزینند.

شدت بی توجهی به پروتکل های بهداشتی در این مناطق موضوعی است که مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از آن به عنوان یکی از دغدغه ها برای پیشگیری و کنترل بیماری کووید 19 یاد می کنند.

مازندران نیز همچون دیگر نقاط کشور بعد از یک دوره حدود سه ماهه قرار داشتن در پیک پنجم کرونا، در روند نزولی قرار گرفت ولی بنا به گفته کارشناسان و مسئولان حوزه بهداشت طی دو هفته اخیر بار دیگر روند بستری و مراجعه سرپایی بیماران کرونایی افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه امنِ کرونا در مناطق حاشیه ای مازندران

حاشیه امنِ کرونا در مناطق حاشیه ای مازندران