مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 06:452021-10-27بين الملل

وزیر دفاع یمن: ائتلاف سعودی راهی جز اذعان به شکست ندارد


وزیر دفاع دولت نجات ملی و فرمانده سابق یگان موشکی یمن تأکید کرد که تجاوز به یمن عملا شکست خورده و عاملان آن بایستی شجاعت اذعان به شکست را داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرتیپ محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع دولت نجات ملی و فرمانده سابق یگان موشکی خوشی را خواهند شنید و مأرب به آغوش وطن بازخواهد گشت.

وی گفت: مأرب سرزمین یمنی است و همه مناطق یمن بزودی به حاکمیت این کشور بازمی گردد و این مسئله ای غیرقابل مناقشه است.

به گفته العاطفی امنیت بیشتر مناطق استان مأرب توسط نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن تأمین می شود و این نیروها به محیط اطراف شهر مأرب رسیده و این شهر را محاصره کرده اند.

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن همچنین گفت که نفت یمن یک ثروت حاکمیتی و متعلق به ملت آن است و ما سلاح راهبردی برای مقابله با هر گونه تجاوز مستقیم یا غیرمستقیم علیه تأسیسات نفتی را داریم.

وی با اشاره به ضرورت حفظ جان آوارگان یمنی گفت که ائتلاف متجاوز و عوامل آن از آوارگان به عنوان سپر انسانی استفاده می کند.

العاطفی درباره حضور نظامی انگلیس در المهره نیز گفت که حضور انگلیس در المهره اشغالگری و استعمار است و ما با همه متجاوزان به جزایر یمنی برخورده خواهیم کرد و تا بازپس گیری وجب به وجب مناطق اشغالی یمن هرگز آرام نخواهیم گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع یمن: ائتلاف سعودی راهی جز اذعان به شکست ندارد

وزیر دفاع یمن: ائتلاف سعودی راهی جز اذعان به شکست ندارد