مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:002021-10-27فرهنگي

ویژگی های فرهنگی بالابان میان مردم کورد و ارمنی و آذری


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سنندج از برگزاری وبینار بررسی ویژگی های موسیقیایی و فرهنگی بالابان در میان مردم کورد، ارمنی و آذری خبر داد و گفت: - ویژگی های فرهنگی "بالابان" میان مردم کورد و ارمنی و آذری ایسنا/کردستان رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سنندج از برگزاری وبینار بررسی ویژگی های موسیقیایی و فرهنگی بالابان در میان مردم کورد، ارمنی و آذری خبر داد و گفت: این پنل تخصص از رویدادهای جنبی فستیوال (جشنواره بین المللی آبیدر) بوده که به صورت مجازی برگزار می شود.

سرکه وت نجفی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اینکه 8 نوامبر مصادف با پیوستن سنندج به شبکه شهرهای خلاق یونسکو است برنامه هایی برای این روز در نظر گرفته شد.

نجفی عنوان کرد: در راستای برنامه های شهر خلاق موسیقی و به مناسبت دومین سالگرد پیوستن سنندج به شبکه شهرهای خلاق جهان در حوزه موسیقی، برگزاری فستیوالی تحت عنوان جشنواره بین المللی آبیدر در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: یکی از برنامه های در نظر گرفته شده وبینار ویژگی های موسیقیایی و فرهنگی بالابان در میان مردم کورد، ارمنی و آذری خبر داد و اعلام کرد: این پنل تخصصی از رویدادهای جنبی فستیوال (جشنواره بین المللی آبیدر) بوده که به صورت مجازی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی های فرهنگی بالابان میان مردم کورد و ارمنی و آذری

ویژگی های فرهنگی بالابان میان مردم کورد و ارمنی و آذری