مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:052021-10-27فرهنگي

قرار نیست سیاست گذار ورزش باشم/ فرهنگ سازی ماموریت منِ «فرهنگی» است


مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با تاکید بر این که قرار نیست سیاست گذار ورزش باشد، گفت: فقط به ساخت و ساز بسنده نمی کنیم بلکه بسترسازی و فرهنگ سازی لازم را مدنظر قرار خواهیم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبود و مدیریت این شرکت؛ جایگاهی که علیرضا عاصم یوسفی با پیشینه کاملا هنری گزینه اول برای آن بود و در نهایت هم حکم تصدی آن را دریافت کرد.

حضور عاصم یوسفی در این شرکت سه هفته پس از تصدی وزارت ورزش توسط حمید سجادی قطعی شد اما در نهایت او پایان شهریورماه جای حسن کریمی را گرفت و به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

این در حالی است که پیشینه غیر ورزشی و اینکه فردی از میان اهالی سینما و تلویزیون و با تجربه کارگردانی و تهیه کنندگی مدیریت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی را عهده دار شده، انتقاداتی را نسبت به انتصاب وزیر ورزش مطرح کرد اگرچه خودِ علیرضا عاصم یوسفی از ورودش به شرکت به واسطه تجربه ای که از فعالیت های عمرانی دارد و به خصوص سر و کار نداشتن مستقیم با ورزشکاران و فعالیت های آنها دفاع می کند.

دفاع از حضور در شرکت توسعه؛ قرار نیست سیاست گذار ورزش باشم علیرضا عاصم یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در واقع من وارد ورزش نشده ام، مدیریت شرکتی را بر عهده گرفته ام که به صورت مستقیم مرتبط با حوزه ورزشکاران نیست و اصلا قرار نیست سیاست گذاری برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرار نیست سیاست گذار ورزش باشم/ فرهنگ سازی ماموریت منِ «فرهنگی» است

قرار نیست سیاست گذار ورزش باشم/ فرهنگ سازی ماموریت منِ «فرهنگی» است