مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:302021-10-27حوادث

کشف حدود یک تن مواد مخدر در 72 ساعت/ باند سارقان احشام متلاشی شد


فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف نزدیک به یک تن انواع مواد مخدر در 72 ساعت گذشته با اشراف اطلاعاتی و تلاش پلیس این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار عبدالله حسنی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: اشراف اطلاعاتی مأموران کارکشته، خبره و حرفه ای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در اوج قرار دارد.

وی افزود: در همین راستا، در 72 ساعت گذشته چهار عملیات مشترک با پلیس سیستان و بلوچستان انجام و ضربات سنگینی به سوداگران مرگ وارد شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اعلام دستگیری چهار قاچاقچی مواد مخدر تصریح کرد: سه دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه خودروی سرقتی نیز در این عملیات توقیف شد.

به گفته حسنی، علاوه بر این، تعدادی پلاک جعلی خودرو نیز از سوداگران مرگ به دست آمد.

انهدام باند 3 نفره سارقان احشام در شاهرود فرمانده انتظامی استان سمنان همچنین از دستگیری هر سه عضو باند سارقان احشام در شاهرود خبر داد و گفت: مجرمان در بند به 25 فقره سرقت در سطح این شهرستان اعتراف کردند.

حسنی اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان شاهرود در پی اعلام گزارش مرکز فوریت های پلیسی 110 از وقوع یک فقره سرقت احشام در یکی از مناطق حاشیه ای این شهرستان مطلع شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف حدود یک تن مواد مخدر در 72 ساعت/ باند سارقان احشام متلاشی شد

کشف حدود یک تن مواد مخدر در 72 ساعت/ باند سارقان احشام متلاشی شد