مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 08:002021-10-27اقتصادي

برآورد 2 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه تپه نورالشهدا/ زمان اتمام پروژه مشخص نیست


با توجه به شرایط جوی و آب وهوا زمان مشخصی را نمی توان برای اتمام پروژه بهسازی مسیر تپه نورالشهدا اعلام کرد اما عملیات با سرعت در حال انجام است.

- عبدالعلی ارژنگ امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در یک سال اخیر به همت جوانان مومن و انقلابی تپه نورالشهدای شهرکرد به عنوان یک کانون و قطب فرهنگی در مرکز استان تبدیل شده است.

فرماندار شهرستان شهرکرد افزود: محور این تپه به علت کم عرض بودن، شیب های تند و قوس های افقی و عمودی که داشته به یک محور حادثه خیز تبدیل شده و ایمنی در تردد کاهش یافته است.

وی بیان کرد: جهت شروع عملیات اجرایی این پروژه با کمبود اعتبار مواجه بودیم بنابراین تصمیم بر آن شد که از ظرفیت ماشین آلات دولتی و بخش خصوصی استفاده شود در همین راستا ماشین آلات شهرداری، راهداری و حمل و نقل جاده ای و بخش خصوصی پای کار آمدند و عملیات اجرایی آغاز شد.

ارژنگ گفت: در تقسیم کاری که صورت گرفت عملیات خاک برداری و خاکریزی بر عهده راه و شهرسازی، ساخت جوی و جدول برعهده شهرداری قرار گرفت تا این عملیات به بهره برداری برسد.

برای اتمام پروژه نمی توان زمان تعیین کرد فرماندار شهرستان شهرکرد با بیان اینکه تا کنون 2 میلیارد تومان بودجه برای این طرح برآورد شده است، اظهار داشت: با توجه به شرایط جوی و آب وهوا زمان مشخصی را نمی توان برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برآورد 2 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه تپه نورالشهدا/ زمان اتمام پروژه مشخص نیست

برآورد 2 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه تپه نورالشهدا/ زمان اتمام پروژه مشخص نیست