مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 08:052021-10-27سياسي

چرا گام اول احیای پروژه جدید ناآرام سازی ایران شکست خورد؟


ضدانقلاب و سرویس های اطلاعاتی دشمن تلاش کردند که دیروز همزمان با از کار افتادن جایگاه های سوخت، شایعه گرانی مجدد بنزین را در کشور به صورت گسترده منتشر کنند که با اطلاع رسانی به موقع و تدابیر رسانه ای درست این عملیات روانی راه به جایی نبرد.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس، یادداشت مهمان ـ مهدی جهان تیغی: دیروز در حالی جایگاه های سوخت در بسیاری از نقاط ایران دچار مشکل شدند که در این عملیات سایبری چند نکته مهم امنیتی وجود دارد.

 ایران سالهاست که در معرض جنگ پیشرفته سایبری قرار دارد و این جنگ تحمیلی، البته بدون فایده نیز نبوده و ایران در این عرصه اجبارا یکی از پیشرفته ترین کشورهای دنیا شده و از چند سال قبل دیگر صرفا مدافع نیز نیست.

همچنانکه صهونیست ها و آمریکایی ها در بالاترین سطح، توان سایبری ایران را تایید کرده اند و همواره از عملیات های بزرگ سایبری ایران علیه منافع خود سخن گفته اند.

 در سالهای اخیر آمریکایی ها و صهیونیست ها که از گزینه جنگ رودرو و تبعات فوق سنگین آن، گریزان هستند، گزینه های دیگر را تقویت کرده و ترکیبی از تحریم، عملیات های اطلاعاتی و جنگ سایبری را در بالاترین سطح اجرایی کرده اند.

در حوزه تحریم ها بارها مقامات آمریکایی گفته اند که بزرگترین تحریم طول تاریخ را علیه ایران اجرا کرده اند و عملیات اطلاعاتی نیز در ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا گام اول احیای پروژه جدید ناآرام سازی ایران شکست خورد؟

چرا گام اول احیای پروژه جدید ناآرام سازی ایران شکست خورد؟