مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 08:052021-10-27اقتصادي

مجلس جلوی تصویب «جرم انگاری عدم بازگشت ارز» را بگیرد


عضو هیات رییسه اتاق ایران با بیان اینکه حل و فصل رفع تعهدات ارزی نیازمند یکصدایی مجلس، دولت و بخش خصوصی است، از مجلس خواست هرطور شده مانع تصویب طرح جرم انگاری عدم بازگشت ارز شود.

- ایسنا/کرمانشاه عضو هیات رییسه اتاق ایران با بیان اینکه حل و فصل رفع تعهدات ارزی نیازمند یکصدایی مجلس، دولت و بخش خصوصی است، از مجلس خواست هرطور شده مانع تصویب طرح جرم انگاری عدم بازگشت ارز شود.

کیوان کاشفی در نشست فعالان اقتصادی کرمانشاه با عبدالرضا مصری نایب رییس مجلس شورای اسلامی که با موضوع رفع تعهدات ارزی، امروز (5 آبان) برگزار شد، با اشاره به جهش نرخ ارزی که از سال 1397 در کشور با آن مواجه شدیم، گفت: جهش ارز منجر به سیاست های سخت گیرانه ای از سوی بانک مرکزی شد که رفع تعهدات ارزی مهمترین آنها بود.

وی با بیان اینکه رفع تعهدات ارزی به اصلی ترین چالش صادرکنندگان کشور طی سه سال اخیر تبدیل شده و بسیاری از صادرکنندگان را گرفتار کرده است، یادآور شد: سه سال است برای رفع این مشکل از طریق اتاق ایران تلاش می کنیم.

رییس اتاق کرمانشاه با بیان اینکه متاسفانه طی سه سال اخیر به جای سازمان توسعه تجارت به عنوان متولی اصلی صادرات، عمده سیاست گذاری های صادراتی از سوی بانک مرکزی انجام شده، خاطرنشان کرد: جوی که بانک مرکزی ایجاد کرد که عدم بازگشت ارز صادرات در شرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس جلوی تصویب «جرم انگاری عدم بازگشت ارز» را بگیرد

مجلس جلوی تصویب «جرم انگاری عدم بازگشت ارز» را بگیرد