مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 08:102021-10-27سياسي

ایسنا یک خبرگزاری ریشه ای است


استاندار یزد ایسنا را یک خبرگزاری ریشه دار خواند و پرداختن آن به نکات مثبت و توجه به نگاه های بلند به دور از حواشی و نیز خبرنگاران و عکاسان درجه یک آن را از نقاط قوت این رسانه ذکر کرد.

- مهران فاطمی امروز چهارشنبه در بازدید از ایسنا با اشاره به این که ایسنا یک خبرگزاری ریشه دار است، گفت: این رسانه که قبل از تصدی پست استانداری نیز با آن آشنایی و همکاری داشتم، به جای پرداختن به حواشی بی فایده، اصولاً سعی کرده به نکات مثبت و نگاه های بلند توجه داشته باشد و به موضوعاتی که مسئله ی مردم، کشور و استان است، پرداخته و کمتر خود را درگیر مسائل حاشیه ای رسانه ها کند.

وی در ادامه نیز خبرنگاران و عکاسان ایسنا را درجه یک خواند و این موضعات را از نقاط قوت این خبرگزاری ذکر کرد.

فاطمی در بخش دیگری از سخنانش جهادانشگاهی را نیز از مولودهای مبارک انقلاب اسلامی خواند و گفت: خوشبختانه این نهاد اتفاقات خوبی را در حوزه های مختلف به وی‍ژه پژوهشی علی رغم شرایط سخت درآمد - هزینه ای خود رقم زده است که قطعاً با حمایت های دولت می تواند عملکرد بهتری را از خود نشان دهد.

وی توجه جهاددانشگاهی به حرکت های فناورانه و نوآورانه و رویکرد این نهاد در رفع نیازهای و مسائل روز جامعه را ستود و گفت: مجموعه های دولتی و غیردولتی را موظف به همکاری با جهاددانشگاهی می دانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایسنا یک خبرگزاری ریشه ای است

ایسنا یک خبرگزاری ریشه ای است