مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 08:102021-10-27سياسي

انتشار کتاب تخصصی دانشجوی گلستانی/ از کاهش سوی چشم تا تحقق آرزوی کودکی


نخستین کتاب تخصصی دانشجوی گلستانی پیرامون بررسی حقوقی یک موضوع پزشکی و تطبیق با قوانین چند کشور اروپایی به چاپ رسید.

- ایسنا/گلستان نخستین کتاب تخصصی دانشجوی گلستانی پیرامون بررسی حقوقی یک موضوع پزشکی و تطبیق با قوانین چند کشور اروپایی به چاپ رسید.

علم حقوق بی شک یکی از انسانی ترین و شیرین علومی است که همواره مرود توجه جوامع بشری بوده و در اشکال مختلف از ابتدای تاریخ بشر به آن به عنوان گمشده ای بزرگ نگریسته و تلاش کرده تا هر روز برای حل مشکلات خود از دریچه آن به راهکاری برسد.

توجه به علم حقوق از منظری دیگر به ویژه با نگاهی متعالی به حوزه خانواده و اهمیت فرزند آوری در جامعه امروزی ما می توان گره گشای بسیاری از مشکلات حقوقی و تنگناهای ذهنی افرادی باشد که در این حوزه با تردید و یا شبهاتی روبه رو شده اند.

از این رو با میلاد محمدقاسم دانشجوی گلستانی که به تازگی کتاب تخصصی حقوقی او با عنوان رویای تولد یک نطفه گفت وگو کرده ایم که در ادامه مشاهده می کنید: لطفاً به صورت مختصر خود را معرفی کنید؟ میلاد محمدقاسم هستم متولد 1374 در شهرستان مینودشت، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد حقوق خصوصی و پژوهشگر برتر سال 1400.

بنده علاوه بر مسئولیت قرارگاه جهادی امام حسین (ع) شرق کشور افتخار عضویت در بنیاد فرهیختگان و تشکل های دانشجویی از جمله بسیج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار کتاب تخصصی دانشجوی گلستانی/ از کاهش سوی چشم تا تحقق آرزوی کودکی

انتشار کتاب تخصصی دانشجوی گلستانی/ از کاهش سوی چشم تا تحقق آرزوی کودکی