مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 08:152021-10-27اقتصادي

ظرفیت اشغال واحدهای اقامتی خراسان رضوی در مهر ماه به 66 درصد رسید


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: درصد اشغال واحدهای اقامتی در 18 روز ابتدایی مهر ماه از میان واحدهای بازگشایی شده به 66 درصد رسید.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: درصد اشغال واحدهای اقامتی در 18 روز ابتدایی مهر ماه از میان واحدهای بازگشایی شده به 66 درصد رسید.

یوسف بیدخوری در گفت وگو با ایسنا در خصوص میزان اشغال واحدهای اقامتی در مهر ماه اظهار کرد: در مهر ماه اوضاع خوبی داشتیم که پس از دهه پایانی صفر این روند ادامه پیدا کرد و در ایام تولد پیامبر اکرم(ص) واحدهای اقامتی وضعیت رضایت بخشی نسبت به گذشته داشت.

وی افزود: با توجه به تشدید نظارت هایی که در این حوزه داشته ایم، واحدهای اقامتی روی موضوع پروتکل های بهداشتی و کیفیت خود دقت های لازم را دارند.

البته در مساله برخورد با شیوع کرونا و پیشگیری از آن کارنامه خوبی داشته و در نظر داریم این کارنامه خوب را تا پایان دوران کرونا و پیک ششم حفظ کنیم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین با توجه به واکسیناسیون 100 درصدی کارکنان تاسیسات گردشگری، واحدهای اقامتی در سطح مشهد و خراسان رضوی به لحاظ سطح ایمنی کارکنان وضعیت قابل قبولی دارد و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت اشغال واحدهای اقامتی خراسان رضوی در مهر ماه به 66 درصد رسید

ظرفیت اشغال واحدهای اقامتی خراسان رضوی در مهر ماه به 66 درصد رسید