مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 08:452021-10-27فرهنگي

رادیو فقط شنیدنی نیست!


نمایش رادیویی «رادتمند آقای خاص» با بازی ایرج نوذری مدتی قبل در قالب «رادیو پلاس» به روی آنتن رادیو نمایش رفته است اما چیزی که این نمایش رادیویی را از دیگر آثار نمایشی رادیو متمایز می کند تصویری بودن آن و نمایش چهره گویندگان از تلویزیون است.

- نمایش رادیویی رادتمند آقای خاص با بازی ایرج نوذری مدتی قبل در قالب رادیو پلاس به روی آنتن رادیو نمایش رفته است اما چیزی که این نمایش رادیویی را از دیگر آثار نمایشی رادیو متمایز می کند تصویری بودن آن و نمایش چهره گویندگان از تلویزیون است.

رادیو پلاس عنوان جدید رسانه ای صدا پایه است که برای نخستین بار توسط محسن سوهانی، فریدون محرابی و نوژان حیدری طراحی شده و در قالب مجموعه نمایشی با نام ارادتمند آقای خاص به مرحله تولید رسیده است.

محسن سوهانی مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی رادیو و مدیر رادیو نمایش به عنوان ایده پرداز و فریدون محرابی و نوژان حیدری، به عنوان کارگردان با این مجموعه همکاری دارند که در ادامه این مطلب، مصاحبه ایسنا با این افراد را می خوانید: محسن سوهانی در توضیح رادیو پلاس گفت: به صراحت می گویم که این کار را برای اولین بار در دنیا طراحی کرده ایم و البته در ابتدای این راه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادیو فقط شنیدنی نیست!

رادیو فقط شنیدنی نیست!