مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 09:202021-10-27اقتصادي

تداوم توزیع شکر تنظیم بازار در زنجان


مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: حدود 200 تن شکر تنظیم بازار در استان توزیع شد و با رایزنی های انجام شده با شرکت بازرگانی دولتی ایران روند تخلیه شکر تنظیم بازار تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: حدود 200 تن شکر تنظیم بازار در استان توزیع شد و با رایزنی های انجام شده با شرکت بازرگانی دولتی ایران روند تخلیه شکر تنظیم بازار تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

ولی الله زمانی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با توزیع شکر تنظیم بازار در استان زنجان، اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات تنظیم بازار استان و ماموریت های شرکت بازرگانی دولتی ایران در مهرماه امسال، حدود 200 تن شکر تنظیم بازار از انبارهای اداره کل غله استان زنجان توزیع شده است.

وی افزود: در حال حاضر از بنادر کشور شکر به مقصد استان زنجان ارسال شده و در انبارهای کالاهای اساسی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان تخلیه می شود تا مشکلی از نظر تامین شکر به وجود نیاید.

این مسئول در رابطه با ادامه روند توزیع شکر تنظیم بازار در استان زنجان، تصریح کرد: طبق رایزنی های انجام شده با شرکت بازرگانی دولتی ایران روند تخلیه شکر تنظیم بازار تا پایان سال ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم توزیع شکر تنظیم بازار در زنجان

تداوم توزیع شکر تنظیم بازار در زنجان