مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 09:252021-10-27اقتصادي

اجرای طرح پرورش ماهیان دریایی در هندیجان/ تولید سالانه500تن ماهی


مدیرکل شیلات خوزستان با اشاره به اجرای طرح «پرورش ماهیان دریایی در قفس» در منطقه بحرکان شهرستان هندیجان گفت: با اجرای این طرح سالانه 500 تن ماهی در استان تولید می شود.

- از اجرایی طرح پرورش ماهیان دریایی در قفس و خدمات تکمیلی و پشتیبانی در خشکی در بحرکان هندیجان خبر داد و بیان کرد: این پروژه برای اولین بار در استان خوزستان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه برای توسعه و ترویج این روش جدید آبزی پروری در عرصه دریا به میزان 9 هکتار در نظر گرفته شده است، افزود: همچنین در عرصه خشکی برای پشتیبانی و تکمیل زنجیره تولید مکانی به مساحت یک هکتار واقع در کیلومتر 5 جاده شهرستان هندیجان به بحرکان احداث می شود.

ابوعلی، هدف از اجرای طرح در خشکی را ارائه تأسیسات پشتیبانی و تکمیلی در مراحل مختلف پرورش ماهیان تا عمل آوری اعلام کرد و گفت: این طرح شامل محل مونتاژ، تعمیر قفس ها، دایر کردن مرکز جمع آوری محصولات، سردخانه، نگهداری، بازاریابی و عرضه ماهیان دریایی، تهیه و تولید خوراک آبزیان و تدارک و تأمین نیازهای مرکز پرورش است.

مدیرکل شیلات خوزستان با بیان اینکه با اجرای این طرح فرصت شغلی برای 90 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم می شود، خبر داد: ظرفیت تولید سالانه این طرح 500 تن ماهی دریایی، گونه صبیتی و سی باس است و بچه ماهیان سایت پرورش نیز از مرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پرورش ماهیان دریایی در هندیجان/ تولید سالانه500تن ماهی

اجرای طرح پرورش ماهیان دریایی در هندیجان/ تولید سالانه500تن ماهی