مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 10:002021-10-27فرهنگي

سیروس شمیسا در مجله «نوپا»


چهارمین شماره مجله ادبیِ «نوپا» با پرونده سیروس شمیسا همراه با مقاله ها، ترجمه ها و داستان هایی از نویسندگانِ جوانِ ایران، افغانستان و عراق منتشر شد.

- چهارمین شماره مجله ادبیِ نوپا با پرونده سیروس شمیسا همراه با مقاله ها، ترجمه ها و داستان هایی از نویسندگانِ جوانِ ایران، افغانستان و عراق منتشر شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این شماره از فصلنامه با بخش داستانِ فارسی آغاز می شود و در ابتدا، داستانی از مصطفی راحمی همراه با یادداشت حسن میرعابدینی بر این داستان منتشر شده است.

در ادامه هشت داستانِ دیگر از نویسندگانِ جوانِ ایران و افغانستان: امید ذاکری نیا، حمیده علیزاده، مائده علوی، نگار قلندر، لیدا قهرمانلو، امیر نعیمی و نیلوفر نورپور منتشر شده که بر تمام داستان ها، یادداشت ها و نقدهایی از حسین ورجانی، محمدرضا ایوبی، سیدمرتضی حسینی شاهترابی، سعید ناظمی، فریبا عابدین نژاد و بهاره ارشد ریاحی آمده است.

در ادامه، فصل اول رمان چاپ نشده جبار جمال غریب سقوط آسمان ترجمه مریوان حلبچه ای را خواهید خواند و بعد از آن داستان مسیح عراقی نوشته حسین بلاسم ترجمه نرگس قندیل زاده و داستان کلید نوشته وندی ارسکین ترجمه منصوره شوشتری آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیروس شمیسا در مجله «نوپا»

سیروس شمیسا در مجله «نوپا»