مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 10:352021-10-27ورزشي

نقش مرکز حامی در کاهش آسیب های اجتماعی فضای مجازی در یزد


رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: مرکز حامی با حضور روانشناسان و روانپزشکان مجرب میتواند از تشدید آسیب های اجتماعی ناشی از فضای مجازی جلوگیری کند.

- ایسنا/یزد رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: مرکز حامی با حضور روانشناسان و روانپزشکان مجرب میتواند از تشدید آسیب های اجتماعی ناشی از فضای مجازی جلوگیری کند.

حجت الاسلام مجتبی صداقت صبح امروز چهارشنبه در دیدار با معاون دادستان یزد اظهار کرد: با توجه به این که دو قشر زنان و کودکان افرادی هستند که بیشترین آسیب را در فضای مجازی دیده اند، مرکز حامی نظر به نداشتن رغبت این اقشار در پیگیری قضایی و پرهیز از طرح آن برای حفظ آبرو و ترس از محکوم شدن به یاری آن ها می شتابد.

وی گفت: در راستای پرونده هایی که در دستگاه قضایی مطرح و آسیب هایی که در لایه های زیرین زندگی شهروندان بررسی شده است، در مرکز حامی به مشکلات مختلف حوزه کودکان و بانوان با حفظ اسرارشان رسیدگی می شود تا بانوان و کودکان بزه دیده یک پناهگاه برای گزارش مشکلات خویش داشته باشند.

صداقت با بیان این که این مرکز بیشتر جنبه پیشگیرانه دارد و می تواند افراد را از افتادن در دام شیادان دور کند، افزود: در مرکز حامی، روانشناسان و روانپزشکان مجرب و برجسته حضور دارند تا از طرح این موضوعات در محیط قضایی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مرکز حامی در کاهش آسیب های اجتماعی فضای مجازی در یزد

نقش مرکز حامی در کاهش آسیب های اجتماعی فضای مجازی در یزد