مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 10:452021-10-27فرهنگي

آیا استاندار قفل ساماندهی را می شکند؟


آرامگاه آذریزدی با گذشت حدود 12 سال هنوز سامان نیافته و از سر وعده ها و قول و قرارهای مسئولان سال های گذشته که بگذریم، امروز نوبت استاندار یزد است که به این مسئله ورود کرده و باید منتظر بمانیم تا ببینیم او مزار پدر پیر قصه گوی ایران را سامان می بخشد یا باید .

- ایسنا/یزد آرامگاه آذریزدی با گذشت حدود 12 سال هنوز سامان نیافته و از سر وعده ها و قول و قرارهای مسئولان سال های گذشته که بگذریم، امروز نوبت استاندار یزد است که به این مسئله ورود کرده و باید منتظر بمانیم تا ببینیم او مزار پدر پیر قصه گوی ایران را سامان می بخشد یا باید بعدا بنویسم این داستان ادامه دارد.

؟ مهدی آذریزدی نویسنده برجسته کشورمان در حوزه ادبیات کودک و نوجوان، در سال 1300 در محله خرمشاه یزد متولد شد و به رغم محرومیت از درس و مدرسه توانست با همت و تلاش وصف ناشدنی خود در زمینه داستان سرایی برای کودکان، ادبیات کودکان و نوجوانان در کشورمان را متحول سازد.

وی که به خاطر تلاشش در حوزه کودکان از سازمان جهانی یونسکو جایزه نیز گرفته است، تمام طول زندگی ساده و بی آلایش خود را صرف مطالعه و نگاشتن برای کودکان کرد.

هر چند آذر یزدی 87 سال را در تجرد زندگی کرد و هیچ فرزندی غیر از کتاب از خود به یادگار نگذاشت، ولی آثار متعدد وی به ویژه مجموعه هشت جلدی قصه های خوب برای بچه های خوب ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا استاندار قفل ساماندهی را می شکند؟

آیا استاندار قفل ساماندهی را می شکند؟