مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 11:002021-10-27اقتصادي

اتصال همه جایگاه های سوخت زنجان به سامانه کارت هوشمند تا پایان امروز


مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: همه جایگاه های سوخت استان زنجان تا پایان امروز به سامانه کارت هوشمند وصل می شود.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: همه جایگاه های سوخت استان زنجان تا پایان امروز به سامانه کارت هوشمند وصل می شود.

حمید حبیبی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت جایگاه های عرضه کننده بنزین و گازوییل در استان، اظهار کرد: در حال حاضر همه 60 جایگاه عرضه کننده بنزین و گازوییل موجود در استان زنجان، فعال بوده و 21 جایگاه تحت سامانه کارت هوشمند سوخت کار می کند.

وی افزود: پیش بینی می شود با توجه به فعالیت های انجام شده، مابقی جایگاه های عرضه کننده نیز تا پایان امروز، به شبکه متصل شود.

این مسئول با اشاره به محفوظ بودن سهمیه بنزین 1500 تومانی در کارت سوخت ها، ادامه داد: شهروندان توجه داشته باشند که سهمیه بنزین 1500 تومانی در کارت سوخت آن ها محفوظ بوده و مشکلی در سهمیه به وجود نیامده است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ تخلفی در رابطه با گران فروشی، کم فروشی و یا عرضه نکردن سوخت در هیچ کدام از جایگاه ها گزارش نشده و این مهم توسط ارگان های مربوطه نظارت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال همه جایگاه های سوخت زنجان به سامانه کارت هوشمند تا پایان امروز

اتصال همه جایگاه های سوخت زنجان به سامانه کارت هوشمند تا پایان امروز