مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 11:252021-10-27بين الملل

رزمایش مشترک آمریکا و ژاپن در دریای چین جنوبی


چند روز پس از پایان رزمایش چین و روسیه در دریای چین جنوبی، حال این منطقه میزبان تمرین مشترک یک گروه ضربت ناو هواپیمابر آمریکایی و یک ناوشکن ژاپنی حامل هلی کوپتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری ساوت چاینا مورنینگ پست، ناو هواپیمابر کارل وینسون و گروه ضربتی آن برای انجام تمرینات مشترک با ناوشکن جِی.

اس.

کاگا نیروی دریایی ژاپن، در آب های مورد مناقشه حضور دارند.

ناوگان هفتم نیروی دریایی آمریکا، در بیانیه ای اعلام کرد که این تمرینات شامل عملیات پروازی، آموزش تاکتیکی هماهنگ بین واحدهای سطحی و هوایی و تمرینات حمله دریایی خواهد بود.

این اقدام پس از آن صورت می گیرد که چین و روسیه، گشت زنی مشترک، تمرین ضد زیردریایی و اولین گذر مشترک از تنگه سوگارو در مجمع الجزایر ژاپن را انجام دادند که به عنوان اقدامی برای مقابله با فشار آمریکا و متحدانش تلقی شد.

آدمیرال دوم دانیل مارتین ، فرمانده گروه ضربتی کارل وینسون، در بیانیه ای گفت که عملیات دوجانبه جزیی کلیدی در آمادگی جمعی دریایی ما است.

او گفت: هند-اقیانوسیه منطقه ای پویا است و ما با ادامه عملیات های معمول با متحدان و شرکای خود در سراسر آب ها و حریم هوایی بین المللی، تعهد تزلزل ناپذیر خود را به رعایت قوانین بین المللی در دریا و هوا، و حصول اطمینان از اینکه همه ملت ها می تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش مشترک آمریکا و ژاپن در دریای چین جنوبی

رزمایش مشترک آمریکا و ژاپن در دریای چین جنوبی