مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 11:452021-10-27اقتصادي

نبود قیر 3500 راه روستایی را معطل نگه داشت


معاون ساخت و نگهداری راه های روستایی و فرعی سازمان راهداری حمل ونقل جاده ای کشور گفت: یکی از مشکلات اساسی امروز تأمین قیر بوده به طوری که در حال حاضر 3 هزار و 500 کیلومتر راه آماده آسفالت در استان های کشور وجود دارد اما قیر موردنیاز آن ها تأمین نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، خداداد مقبلی ظهر امروز در حاشیه بازدید از برخی مسیرهای روستایی قوچان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای تأمین اعتبارات موردنیاز راه های روستایی بر اساس تصمیم های گرفته شده این موضوع در شورای برنامه ریزی استان ها و به تبع کمیته برنامه ریزی شهرستان ها بررسی و سپس اعتبار موردنیاز اختصاص داده می شود.

معاون سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور با یادآوری اینکه برای دو مسیر روستایی قوچان اعتباری در کمیته برنامه ریزی این شهرستان در نظر گرفته شده است، گفت: برای مسیر روستای مشکانلو از توابع بخش آبکوه یک بار مناقصه برگزار شد اما پیمانکاری اعلام آمادگی نکرد در نتیجه این مناقصه تجدید شده و تا یک ماه آینده تکلیف آن مشخص خواهد شد.

وی با یادآوری این موضوع که طی دو سال گذشته اطلاعات خوبی در زمینه راه های روستایی توسط سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور به دست آمده است، بیان کرد: این اطلاعات مربوط به روستاهای 20 خانوار به بالا بوده که به صورت جزیی مسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود قیر 3500 راه روستایی را معطل نگه داشت

نبود قیر 3500 راه روستایی را معطل نگه داشت