مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 11:502021-10-27اجتماعي

خوانسار کمربندی ندارد/نبود روشنایی در مسیر قلعه بابا محمد


خوانسار تنها شهر بدون کمربندی در استان اصفهان است و تردد ماشین های سنگی از داخل شهر ترافیک ایجاد می کند.

- ، با بیان اینکه خوانسار تنها شهر بدون کمربندی در استان اصفهان است و تردد ماشین های سنگی از داخل شهر ترافیک ایجاد می کند، اظهار کرد: اجرای کنار گذر شرقی شهر خوانسار سال های متولی معوق مانده بود که سرانجام سال 98 عملیات اجرای این پروژه به طول حدود 20 کیلومتر و به صورت تلفیقی با کمربندی شهری و در سه فاز با مشارکت اداره راه و شهرسازی و شهرداری خوانسار آغاز شد.

وی افزود: پنج کیلومتر از پروژه کنار گذر شرقی خوانسار حدفاصل روستای سنگ سفید تا پارک عسل در تعهدات شهرداری بود که اجرا و 10 درصد پیشرفت کرده است.

تخصیص 10 میلیارد تومان اعتبار برای کمربندی خوانسار فرماندار با بیان اینکه در مسیر قلعه بابا محمد به دلیل نبود روشنایی حوادثی اتفاق می افتاد، گفت: در این مسیر 112 عمود مشخص شده بود که روشنایی 70 عمود به اضافه آسفالت مسیر تا نزدیکی دو راهی دامنه اجرا شده است.

ورودی شهر خوانسار تا پارک عسل نیاز به اصلاح هندسی دارد مسلم زاده با اشاره به اینکه ورودی شهر خوانسار از سمت دهکده گردشگری یک بانده است که با تردد ماشین ها در این مسیر مشکلات و حوادث ترافیکی ایجاد می شود، افزود: ورودی شهر خوانسار تا پارک عسل نیاز به اصلاح هندسی و رفع نقاط حادثه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوانسار کمربندی ندارد/نبود روشنایی در مسیر قلعه بابا محمد

خوانسار کمربندی ندارد/نبود روشنایی در مسیر قلعه بابا محمد