مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 12:202021-10-27فرهنگي

یک گزارش کوتاه به بهانه انتخاب دبیر جشنواره فیلم فجر


رییس سازمان سینمایی که چند روز قبل اعلام کره بود تخصصش برگزاری جشنواره است، چهلمین دبیر جشنواره فیلم فجر را نه از میان چهره های سینمایی بلکه از بین فعالانی انتخاب کرده که هم با خودش همکاری داشته و هم وجه آکادمیک و حضورش در سِمت های داوری و مشاوره پررنگ تر است.

- رییس سازمان سینمایی که چند روز قبل اعلام کره بود تخصصش برگزاری جشنواره است، چهلمین دبیر جشنواره فیلم فجر را نه از میان چهره های سینمایی بلکه از بین فعالانی انتخاب کرده که هم با خودش همکاری داشته و هم وجه آکادمیک و حضورش در سِمت های داوری و مشاوره پررنگ تر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود نقاش زاده با حکم محمد خزاعی دبیر چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر شد؛ جشنواره ای که امسال آخرین سال برپایی جدا از بخش بین الملل را تجربه می کند.

نقاش زاده که پیش تر سابقه همکاری با خزاعی را به عنوان داور جشنواره فیلم مقاومت داشته، ساخت فیلم کودک و فرشته را در سال 1387 - که پلاک زرین نگاه ملی و دیپلم افتخار بهترین کارگردانی در بخش مسابقه فیلم های اول و دوم بیست وهفتمین جشنواره فیلم فجر را گرفته - در کارنامه کاری خود دارد.

طبق اطلاعات صفحه شخصی نقاش زاده، او سرپرست گروه تحقیق و نگارش فیلمنامه سینمایی بانوی اول - حضرت خدیجه(س) - در دو سال گذشته نیز بوده؛ فیلمی که پیش از این محمد خزاعی به عنوان تهیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک گزارش کوتاه به بهانه انتخاب دبیر جشنواره فیلم فجر

یک گزارش کوتاه به بهانه انتخاب دبیر جشنواره فیلم فجر