مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 13:202021-10-27ورزشي

برگزاری سومین رویداد رقابتی تولید محتوای دیجیتال فضای مجازی همدان


همدان_مدیر مرکز تولیدونشر دیجیتال انقلاب اسلامی همدان گفت: سومین رویداد رقابتی تولید محتوای فضای مجازی از صبح روز چهارشنبه 12 آبان 1400 با حضور گسترده فعالان این عرصه در همدان آغاز می شود.

- ، علی فردوسی پور ظهر چهارشنبه در جمع اصحاب رسانه از برگزاری سومین رویداد رقابتی تولید محتوای فضای مجازی در همدان خبر داد و گفت: متولی برگزاری این رویداد مرکز متنا مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی در مجموعه سازمان فضای مجازی بسیج است.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان می توانند در حوزه های پویانمایی انیمیشن کوتاه، استاپ موشن، کمیک موشن، کات اوت، موشن گرافیک و غیره ، نرم افزار تلفن همراه اپلیکیشن تحت اندروید ، بازی سازی بازی تلفن همراه تحت اندروید و در بخش استانی آیتم تصویری (کلیپ) و پوسترهای مفهمومی شرکت کنند و منظور از بخش استانی این است که شرکت کنند گان در این دو بخش در سطح استان تقدیر می شوند و به مرحله کشوری معرفی نمی شوند گفت: به دلیل رقابتی بودن این رویداد موضوع تولیدات در صبح اولین روز این رویداد اعلام می شود.

دبیر برگزاری با بیان اینکه داوطلبین برای تولید چنین پروژه هایی باید به صورت گروهی شرکت کنند و گروه ها باید 2 تا 5 نفره باشند، گفت: در این رویداد ضمن حمایت از تولیدات فاخر، مراحل تجاری سازی تولیدات توسط سازمان فضای مجازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سومین رویداد رقابتی تولید محتوای دیجیتال فضای مجازی همدان

برگزاری سومین رویداد رقابتی تولید محتوای دیجیتال فضای مجازی همدان