مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 13:352021-10-27بين الملل

لاوروف: در حال رصد اطلاعات استفاده اوکراین از پهپاد بیرقدار هستیم


وزیر خارجه روسیه از بررسی اطلاعات در زمینه استفاده ارتش اوکراین از پهپادهای ساخت ترکیه در دونباس شرقی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزیر امور خارجه روسیه روز چهارشنبه گفت که این کشور در حال شفاف سازی اطلاعات در مورد استفاده ارتش اوکراین از پهپادهای ترکیه در منطقه دونباس شرقی است.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک سرگیی لاوروف وزیر خارجه روسیه در این زمینه به خبرنگاران گفت: در مورد گزارش های مربوط به استفاده از پهپاد بیرقدار توسط نیروهای مسلح اوکراین در دونباس، ما اکنون در حال بررسی مجدد اطلاعات هستیم.

لاوروف گفت، علیرغم اینکه این حمله هیچ تلفات جانی به جای نگذاشته است، استفاده ادعایی از پهپادهای ترکیه موجب خوراک تبلیغاتی برخی در منطقه شده است.

این موضوع قطعاً باید همه کسانی را که به خواسته های دمدمی مزاجانه اوکراین مبنی بر پذیرش در ناتو می پردازندو همچنین کسانی که در صدد  مسلح ساختن کی یف تحت کنترل نئونازی ها هستند را به تفکر وادارد.

پیش از این، ارتش اوکراین ویدئویی را به اشتراک گذاشت که اولین استفاده تاکتیکی از پهپادهای جنگی بیرقدار ساخت ترکیه را در دونباس ثبت کرد.

اوکراین از سال 2014 که دونتسک و لوگانسک استقلال خود را پس از کودتای خشونت آمیز در کی یف اعلام کردند، علیه مناطق شرقی جنگ به راه انداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف: در حال رصد اطلاعات استفاده اوکراین از پهپاد بیرقدار هستیم

لاوروف: در حال رصد اطلاعات استفاده اوکراین از پهپاد بیرقدار هستیم