مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 14:452021-10-27بين الملل

در حال بررسی استفاده از پهپاد «بیرقدار» توسط اوکراین در دونباس هستیم


وزیر امور خارجه روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: در حال بررسی استفاده از پهپاد «بیرقدار» توسط اوکراین در منطقه دونباس شرقی هستیم.

- به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه امروز چهارشنبه در سخنانی اعلام کرد که مسکو در حال شفاف سازی اطلاعات در خصوص استفاده ارتش اوکراین از پهپادهای ساخت ترکیه در منطقه دونباس شرقی است.

وزیر امور خارجه روسیه در این خصوص گفت: در مورد گزارش های مربوط به استفاده از پهپاد بیرقدار (Bayraktar) توسط نیروهای مسلح اوکراین در دونباس، اکنون در حال بررسی مجدد اطلاعات هستیم.

دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین نیز ساعاتی پیش هشدار داد که تحویل پهپادهای ترکیه به اوکراین می تواند تبعات منفی در پی داشته باشد و به بی ثباتی هرچه بیشتر وضعیت منجر شود.

پسکوف در این باره افزود: در حال حاضر، روابط خوب و ویژه ای با ترکیه داریم اما در این مورد، متاسفانه، این بیم وجود دارد که تجهیز اوکراین به چنین تسلیحاتی، قابلیت ایجاد بی ثباتی در منطقه را خواهد داشت و به حل درگیری های داخلی اوکراین هم کمکی نمی کند.

وی پیشتر نیز طی سخنانی گفته بود که مسکو به هیچ عنوان نمی خواهد تسلیحات فروخته شده ترکیه به اوکراین، علیه مخالفین دولت کی یف در شرق اوکراین استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حال بررسی استفاده از پهپاد «بیرقدار» توسط اوکراین در دونباس هستیم

در حال بررسی استفاده از پهپاد «بیرقدار» توسط اوکراین در دونباس هستیم