مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 17:552021-10-27اقتصادي

اعتبار ملی حوزه بنیاد مسکن شهرستان ملایر 3 برابر شود


معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه امسال حدود 20 میلیارد تومان اعتبار به حوزه بنیاد مسکن در شهرستان ملایر اختصاص می یابد، - ایسنا/همدان معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه امسال حدود 20 میلیارد تومان اعتبار به حوزه بنیاد مسکن در شهرستان ملایر اختصاص می یابد، گفت: رقم اعتبار ملی برای شهرستان ملایر نیز باید 2.

5 تا 3 برابر سال گذشته افزایش یابد و به 25 میلیارد تومان برسد.

محمدرضا شاملو روز چهارشنبه 5 آبان ماه در جلسه بررسی مشکلات حوزه عمران و بهسازی روستایی شهرستان ملایر با محوریت بنیاد مسکن گفت: موفقیت بنیاد مسکن در یک منطقه، انفرادی نبوده و نتیجه مجموعه بنیاد مسکن و تلاش های دو نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بوده است.

شاملو ضمن اشاره به روحیه همدلی بین مدیران شهرستان که سبب افزایش انگیزه برای تلاش بیشتر شده است، اظهار کرد: امروز بنیاد مسکن در نقطه به نقطه 64 روستای کشور بعنوان خادم مردم حضور دارد.

وی به محدود بودن اعتبارات در حوزه بازنگری طرح های هادی در سال های گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه با برگزاری جلساتی، این مشکل تا حدودی تعدیل شده است و در بنیاد مسکن رقم خوبی به بازنگری طرح هادی روستایی اختصاص دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار ملی حوزه بنیاد مسکن شهرستان ملایر 3 برابر شود

اعتبار ملی حوزه بنیاد مسکن شهرستان ملایر 3 برابر شود