مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 04:352021-10-28سياسي

کاروان سلامت دام در گلستان آغاز به کار کرد


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: کاروان سلامت با هدف افزایش بهره وری دام در گلستان به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آغاز به کار کرد.

- گرگان- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: کاروان سلامت با هدف افزایش بهره وری دام در گلستان به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آغاز به کار کرد.

محمدمهدی سلمان زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: کاروان سلامت با هدف افزایش بهره وری دام در گلستان به همت جهادگران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با شعار دامپزشکی، امنیت غذایی و اقتصاد روستایی آغاز به کار کرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان افزود: روستاهای گلستان یکی از مناطق مستعد در پرورش دامداری و دامپروری هستند اما خشکسالی های چند ساله شرایط را برای دامداران و دامپروران پرتلاش این دیار سخت کرده است بنابراین کاروان سلامت دام در مناطق مورد نظر، شروع به کار کردند.

وی بیان کرد: برای حفظ سلامت دام ها و افزایش بهره وری لازم است در وهله اول دامداران با اطلاعات مورد نیاز در زمینه تغذیه و پرورش دام، بیماری های دامی، بیماری های مشترک انسان و دام و نحوه مدیریت این موارد به منظور کاهش تلفات و افزایش سودآوری دامپروری آشنا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان سلامت دام در گلستان آغاز به کار کرد

کاروان سلامت دام در گلستان آغاز به کار کرد