مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 05:002021-10-28پزشكي

عادی انگاری مساوی با شروع موج ششم کرونا در گیلان


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: نمودارهای دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر تداوم نگرانی ها از خطر شروع موج جدید کرونا به گیلان حکایت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه روزانه 50 هزار دُز واکسن در استان تزریق می شود، گفت: رعایت شیوه نامه ها همچنان ضروری است.

آبتین حیدرزاده با اشاره به افزایش کُند اما نگران کننده آمارهای کرونایی طی حدود 10 روز گذشته در استان گیلان، اظهار کرد: در این مدت شاهد افزایش و یا کاهش بستری های روزانه در استان گیلان بوده ایم.

وی با بیان اینکه این وضعیت اصلاً مناسب نیست و هشدار دهنده است، افزود: تعداد موارد سرپایی کرونایی نیز در استان گیلان در حال افزایش است.

معاون بهداشتی علوم پزشکمی گیلان با اشاره به اینکه ادامه این روند زمینه را برای ورود به موج ششم کرونا فراهم می کند، گفت: یکی از انتظارات ما از شهروندان رعایت شیوه نامه های بهداشتی و پرهیز از هر گونه عادی انگاری است.

وی تأکید کرد: با وجود تسریع در روند واکسیناسیون همچنان شهروندان باید فاصله فیزیکی و بهداشت فردی را رعایت کرده و در هنگام حضور در اماکن عمومی از ماسک استفاده و از حضور در دورهمی ها و مهمانی ها و مسافرت های غیر ضرور پرهیز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادی انگاری مساوی با شروع موج ششم کرونا در گیلان

عادی انگاری مساوی با شروع موج ششم کرونا در گیلان