مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 05:552021-10-28اقتصادي

جوکار: وزارت خارجه توانمندی های استان های ایران را به دنیا معرفی کند


رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: دفاتر نمایندگی وزارت خارجه برای معرفی توانمندی استان ها به کشورهای خارجی اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدصالح جوکار صبح امروز در جریان دیدار با نماینده ایران در ژنو با اشاره به این که هر آنچه که ما الان به عنوان میراث فرهنگی و آثار تاریخی به آن می بالیم مربوط به پیشینیان است، اظهار کرد: این که ما از آثار تاریخی و میراث فرهنگی ارزشمندی بهره داشته باشیم بسیار خوب است اما باید ببینیم که ما چه چیزی برای آیندگان به جای می گذاریم که آنها به آن افتخار کنند.

وی افزود: ما در طول سال های پس از انقلاب هنوز نمادی ایجاد نکرده ایم که برای آیندگان ما به جای بماند و لازم است که حتما به این موضوع توجه داشته باشیم.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در به بازارهای جهانی صادر می کنند ولی چون پایداری ندارد در آینده با مشکل مواجه می شوند و از طرف دیگر به دلیل آنکه نظارتی بر کیفیت محصولات صادراتی هم به اندازه لازم اعمال نمی شود، این بازارها در آینده جای خود را به کشورهای دیگر می دهند.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این در حالی است که اگر از ظرفیت وزارت امور خارجه به درستی در حوزه های اقتصادی استفاده شود، می توان بازارهای پایدار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوکار: وزارت خارجه توانمندی های استان های ایران را به دنیا معرفی کند

جوکار: وزارت خارجه توانمندی های استان های ایران را به دنیا معرفی کند