مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 06:052021-10-28اقتصادي

فارس رتبه اول تعداد محکومین مالی در کشور است


776 محکوم مالی در زندان های فارس حضور دارند که باعث شده این استان از نظر تعداد محکوم مالی در کشور رتبه اول داشته باشد.

- ، اسحاق ابراهیمی در آیین آزادی زندانیان زن جرایم غیرعمد زندان های فارس گفت: با همت خیرین نیک اندیش به سرپرستی خانم داوودی جهرمی مبلغ 400 میلیون تومان کمک جمع آوری و به ستاد دیه استان اختصاص داده شده است.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون حدود 270 نفر زندانی غیرعمد با همت ستاد دیه آزاد شده اند که از این تعداد 257 نفر مرد و 13 نفر زن هستند.

مدیرکل زندان های فارس با اشاره به اینکه شاکیان پرونده های زندانیان مالی بزرگترین حامی ستاد دیه هستند، اضافه کرد: مبلغ 146 میلیارد تومان بدهی این افراد بوده است که مبلغ 69 میلیارد تومان آن را شکات از حق خود گذشت کرده و رضایت داده اند.

ابراهیمی اضافه کرد: مبلغ یک میلیارد تومان را زندانیان خودشان تأمین کردند و با اعسار زندانیان به مبلغ 59 میلیارد تومان نیز توسط مراجع قضایی موافقت شد.

او یادآور شد: مبلغ 6 میلیارد و 600 میلیون تومان نیز بانک های عامل به صورت وام قرض الحسنه پرداخت کردند و مبلغ 400 میلیون تومان از طریق صندوق تأمین خسارت های بدنی پرداخت شد.

مدیرکل زندان های فارس با بیان اینکه مبلغ 10 میلیارد تومان نیز توسط خیرین استان و ستاد دیه کشور پرداخت شده است، یادآور شد: امروز هم با همت خی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس رتبه اول تعداد محکومین مالی در کشور است

فارس رتبه اول تعداد محکومین مالی در کشور است