مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 06:152021-10-28ورزشي

اجرای 1500 برنامه برای کاهش آسیب های اجتماعی در خراسان شمالی


معاون اجتماعی سپاه خراسان شمالی از اجرای بیش از هزار و 500 عنوان برنامه در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در سطح پایگاه های بسیج و محلات طرح کرامت طی 6 ماهه نخست سال جاری خبر داد.

- هادی حسن دوست در گفتگو با خبرنگار مهر از اجرای بیش از هزار و 500 عنوان برنامه در راستای کاهش آسیب های اجتماعی خراسان شمالی در سطح پایگاه های بسیج و محلات در طرح کرامت طی شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

معاون اجتماعی سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی ادامه داد: این برنامه ها در 6 محور کمک به کاهش اعتیاد و طلاق، ارتقا ازدواج و ولادت، عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر در سطح پایگاه های بسیج محلات کم برخوردار تعریف و عملیاتی شد.

وی افزود: اهم برنامه های محقق شده شامل برگزاری کارگاه ها و کلاس های آموزشی و پیشگیری با رویکرد مجازی و حضوری، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، تولید محتواهای آگاهی بخش و انتشار در فضای مجازی، برگزاری میز خدمت در محلات کرامت، طراحی و چاپ بنر و دیوار نوشته های اطلاع رسانی در محلات کرامت، برگزاری اردوی های جهادی در محلات کم برخوردار، توزیع بسته های معیشتی و همچنین انجام برنامه های خلاقانه و مبتکرانه بومی و نقطه ای بود.

حسن دوست بر لزوم هم افزایی هرچه بیشتر سازمان های متولی کاهش آسیب های اجتماعی استان و استفاده حداکثری از همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 1500 برنامه برای کاهش آسیب های اجتماعی در خراسان شمالی

اجرای 1500 برنامه برای کاهش آسیب های اجتماعی در خراسان شمالی