مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 06:352021-10-28سياسي

شهردار منتخب خوی عملکرد خوبی در حوزه مدیریت شهری دارد


شهردار منتخب خوی عملکرد خوبی در سمت سرپرست شهرداری داشت و امیدواریم به زودی توسط وزارت کشور به عنوان شهردار خوی تایید شوند.

- سجاد چهره آرا در گفت وگو با خبرنگار فارس در خوی، با اشاره به دلایل عدم تایید شهردار منتخب پیشین خوی توسط وزارت کشور، اظهار داشت: اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر در زمان مقرر شهردار منتخب را با حداکثر آرا انتخاب کردند اما مدیریت میانی شهردار پیشنهادی توسط وزارت کشور تایید نشد و این پروسه خارج از اختیارات مجموعه استانداری و فرمانداری شهرستان بود.

رییس شورای اسلامی شهر خوی افزود: شهردارهای پیشنهادی شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت، به خصوص افرادی که مدیریتی میانیشان در حوزه شرکت های خصوصی بوده باید در کارگروه مربوطه در وزارت کشور بررسی شوند.

وی اذعان داشت: دو هفته گذشته نامه وزارت کشور مدیریت میانی شهردار منتخب پیشین را تایید نکرد و بلافاصله جلساتی برگزار و مقرر شد تا در اسرع وقت شهردار منتخب جدید معرفی شود.

چهرا آرا تصریح کرد: امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر از میان 24 نفر نامزد پست شهرداری که برنامه و رزومه داده بودند، نهایتاً حسن نصرالله پور به عنوان شهردار پیشنهادی به وزارت کشور انتخاب شد و چون وی در مدیریت های مختلف شهری فعالیت داشت، انتظار می رود که برای بررسی به کارگروه ویژه نرفته و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار منتخب خوی عملکرد خوبی در حوزه مدیریت شهری دارد

شهردار منتخب خوی عملکرد خوبی در حوزه مدیریت شهری دارد