مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 07:352021-10-28سياسي

احداث متروی قزوین_هشتگرد در اولویت مسئولان استان باشد


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: متروی هشتگرد _ قزوین در ارتقا قزوین بسیار کار آمد است و از رو این موضوع باید به عنوان یک اولویت از سوی مسئولان ملی و استانی پیگیری شود.

- دکتر فاطمه محمدبیگی در دیدار با دکتر صباغی شهردار جدید شهر قزوین اظهار کرد: دمیده شدن روح تازه در کالبد شهر با فرهنگ جهادی و فعالیت مستمر و بهره گیری از توان متخصصان و نخبگان میسر خواهد بود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک ادامه داد: امیدواریم با توجه به روحیه پر تلاش و توانمندی شما که برای ما بسیار ارزشمند است و به عنوان کسی که از قزوین شناخت کافی دارید و از جنس مردم هستید، شاهد تحول در قزوین باشیم.

وی مطرح کرد: بازآفرینی محلات و بافت فرسوده قزوین باید در اولویت شهرداری باشد تا سیما و منظر این شهر که در برخی مناطق به دلیل کم کاری برخی از مسئولان دچار خدشه شده است، بازیابی گردد.

این مسئول تبیین کرد: دفع پسماند با استفاده از دستگاه ها و سیستم های جدید هوشمند، ایجاد رصدخانه مدیریت هوشمند شهری، توجه ویژه به حوزه سلامت شهری چون ایجاد پاتوق ها و بوستان ها و بیمارستان تخصصی بانوان، ایجاد منوهای گردشگری مذهبی_فرهنگی در کنار منوی گردشگری طبیعی، تاریخی و دیگر عرصه ها همچنین مبارزه با رانت و فساد و تعیین تکلیف بدهی های میلیاردی شهرداری از جمله موضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث متروی قزوین_هشتگرد در اولویت مسئولان استان باشد

احداث متروی قزوین_هشتگرد در اولویت مسئولان استان باشد