مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 07:452021-10-28سياسي

عمران و آبادانی خوزستان در پیوند با عمران و آبادانی کشور است


استاندار خوزستان با بیان این که صنعتگران استان با تمام توان در حال تلاش و تولید برای عمران و آبادانی استان و کشور هستند، گفت: عمران و آبادانی خوزستان در پیوند با عمران و آبادانی کشور است.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با بیان این که صنعتگران استان با تمام توان در حال تلاش و تولید برای عمران و آبادانی استان و کشور هستند، گفت: عمران و آبادانی خوزستان در پیوند با عمران و آبادانی کشور است.

صادق خلیلیان در دیدار رییس قوه قضاییه با صنعتگران خوزستان که امروز (ششم آبان ماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم سفر رییس قوه قضاییه به خوزستان منشا خیر و برکت برای استان باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: خوزستان یکی از استان های قطب صنعتی کشور است اما صنایع استان با مسایل و مشکلاتی در حوزه های مختلف مواجه است که باید نسبت به رفع این مسایل تلاش شود.

استاندار خوزستان گفت: برخی از نواحی، شهرک های صنعتی و همچنین صنعتگران استان مطالباتی از شرکت های بالا دستی دارند که باید نسبت به پرداخت آن ها اقدام شود.

خلیلیان عنوان کرد: همچنین برخی از صنایع و تولید کنندگان استان بدهی های به تامین اجتماعی و مالیات دارند که برای آن ها مشکل ساز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمران و آبادانی خوزستان در پیوند با عمران و آبادانی کشور است

عمران و آبادانی خوزستان در پیوند با عمران و آبادانی کشور است