مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 07:502021-10-28فرهنگي

آرزوهای دختری که ورزش بوکس را دوست داشت


فیلم سینمایی «عزیز میلیون دلاری»، داستان یک دختر جوان به نام «مگی» است که عاشقانه بوکس را دوست دارد و از «فرانکی» درخواست می کند تا به او آموزش دهد، - ایسنا/خراسان رضوی فیلم سینمایی عزیز میلیون دلاری ، داستان یک دختر جوان به نام مگی است که عاشقانه بوکس را دوست دارد و از فرانکی درخواست می کند تا به او آموزش دهد، اما.

عزیز میلیون دلاری فیلمی به کارگردانی کلینت ایستوود -بازیگر، آهنگساز و کارگردان مطرح هالیوود- و نویسندگی پائول هگیس است که در سال 2004 و در ژانر درام ورزشی ساخته شده است.

ایستوود که خود او هم در این فیلم در نقش فرانک ایفای نقش می کند، شهرت خود را از بازی در فیلم های وسترن سه گانه خوب، بد، زشت ، به خاطر چند دلار بیشتر ، به خاطر یک مشت دلار ، به کارگردانی سرجوئه لئونه به دست آورده است.

ایستوود که اکنون 90 سال از زندگی او می گذرد در بسیاری از آثار مهم سینمایی ایفای نقش کرده است، اما جدا از بازیگری، توانسته فیلم های بسیار زیادی را کارگردانی و نام خود را در سینمای آمریکا و دنیا جاودانه کند.

نابخشوده ساخته 1992، رودخانه مرموز ساخته 2003، نامه هایی از ایووجیما ساخته 2006 از دیگر آثار مهمی هستند که ایستوود آن ها را کارگردانی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوهای دختری که ورزش بوکس را دوست داشت

آرزوهای دختری که ورزش بوکس را دوست داشت