مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 08:152021-10-28فرهنگي

اولین جشنواره عکاسی «نگاه نار» تفت آغاز بکار کرد


مدیر اجرایی اولین جشنواره عکاسی «نگاه نار» شهرستان تفت از آغاز بکار این رویداد فرهنگی و هنری خبر داد و گفت: معرفی ظرفیت های شهرستان تفت محور اصلی این جشنواره فرهنگی هنری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حمید سعیدی عصر دیروز در نشست خبری اولین جشنواره عکاسی نگاه نار شهرستان تفت، اظهار کرد: این رویداد فرهنگی هنری جشنواره نگاه نار با محوریت عکاسی ویژه رسانه ها و عکاسان با هدف معرفی ظرفیت های فرهنگی و اقتصادی شهرستان تفت آغاز بکار کرده است.

وی افزود: این جشنواره در قالب چهار بخش انارچینی، انار و زیبایی های تفت، انار و تاریخ، انار و فرهنگ تفت، از 5 آبان ماه آغاز و علاقه مندان می توانند آثار خود را تا 15 آبان به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیراجرایی اولین دوره جشنواره عکاسی نگاه نار تفت، گفت: مشارکت کنندگان در این جشنواره می توانند حداقل پنج فریم عکس با موضوعات مطرح شده به همراه تصویر کارت ملی خود را زیپ کرده و به شماره تماس 09132559079 در واتس آپ ارسال کنند.

سعیدی هم افزایی رسانه ای برای توسعه همه جانبه استان را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره دانست و بیان کرد: برگزاری این چنین رویدادهای فرهنگی و هنری نقش مهمی در کادرسازی ویژه رسانه های استان ایفا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین جشنواره عکاسی «نگاه نار» تفت آغاز بکار کرد

اولین جشنواره عکاسی «نگاه نار» تفت آغاز بکار کرد