مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 09:502021-10-28سياسي

رییسی: آبرویمان را برای جراحی های بزرگ اقتصاد می گذاریم/ مسائل تهران جنبه ملی دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سیّد ابراهیم رییسی، رییس جمهور در دیدار مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی، پس از سخنان نمایندگان که بیش از یک ساعت و نیم به طول انجامید، - رییس جمهور گفت: اگر نجات اقتصاد کشور از وضع کنونی نیاز به چند جراحی بزرگ داشته باشد، شخص بنده و دولت سیزدهم از هزینه کردن توان و آبروی خود در این مسیر دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سیّد ابراهیم رییسی، رییس جمهور در دیدار مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی، پس از سخنان نمایندگان که بیش از یک ساعت و نیم به طول انجامید، از رییس دفتر و معاون اجرایی خود خواست مقدمات برگزاری جلسات بررسی و ارائه راهکار برای رفع مشکلات تهران را فراهم کنند تا تصمیمات در این باره اتخاذ، و سفر دولت به شهرستان های استان تهران و شهر تهران انجام شود.

در این دیدار که استاندار تهران نیز حضور داشت، 24 نفر از نمایندگان استان در سخنانی به بیان دیدگاه هایشان درباره مسائل و مشکلات استان پرداختند و خواستار تلاش دولت برای رفع این مشکلات شدند.

تسریع در تعیین حدود و حریم جغرافیایی شهرستان های استان تهران، کمک به حل مشکل فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی، کمک به توسعه مترو و حمل و نقل ریلی به ویژه بین شهرستان های استان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: آبرویمان را برای جراحی های بزرگ اقتصاد می گذاریم/ مسائل تهران جنبه ملی دارد

رییسی: آبرویمان را برای جراحی های بزرگ اقتصاد می گذاریم/ مسائل تهران جنبه ملی دارد