مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 10:102021-10-28سياسي

نیازی به سرمایه گذار خارجی در استان همدان نداریم


به سرمایه گذار خارجی وبه سرمایه گذار خارج از استان نیاز نداریم و فراهم کردن زیرساخت ها موجب مرتفع شدن مشکلات و جذب سرمایه گذار بومی است.

- ایسنا/همدان نماینده مردم رزن گفت: به سرمایه گذار خارجی وبه سرمایه گذار خارج از استان نیاز نداریم و فراهم کردن زیرساخت ها موجب مرتفع شدن مشکلات و جذب سرمایه گذار بومی است.

حسن لطفی در شورای اداری اظهار کرد: 25 بحران کسور را تهدید می کند که بحران آب یکی از این تهدیدات بوده و در تمام استان ها این بحران بیداد می کند و نمایندگان برخی از استان ها حتی برای این بحران با سایر نمایندگان جدال می کنند.

وی بحران بیکاری و تنگدستی را از دیگر بحران های در حال تهدید کشور دانست و افزود:بروکراسی پیچیده که میراث نظام های قدیم بوده به ما رسیده و موجب شده کشور نتواند رشد کند.

لطفی در رابطه با هزینه های کشور خاطرنشان کرد:80 درصد بودجه کشور صرف هزینه های جاری و مابقی صرف هزینه ها ی عمرانی می شود که این امر نیز یک بحران به شمار می رود.

وی گفت: سازمان های تأمین اجتماعی ،صندوق بازنشستگی ،بانک ها و شهرداری ها و بنیادها باوجوداینکه 60 درصد از اقتصاد کشور را در دست دارند به هیچ کس پاسخگو نیستند که باید این موضوع بررسی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازی به سرمایه گذار خارجی در استان همدان نداریم

نیازی به سرمایه گذار خارجی در استان همدان نداریم