مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 12:402021-10-28ورزشي

تکلیف کمیسیون های مهم شورای اسلامی شهر کرمانشاه مشخص شد


تکلیف کمیسیون های مهم شورای اسلامی شهر کرمانشاه در جلسه رسمی شورای شهر با حضور فرماندار کرمانشاه مشخص شد.

- ، پس از ناکامی متوالی شورای اسلامی شهر کرمانشاه در تشکیل جلسات این شورا، ظهر امروز به دعوت فرماندار کرمانشاه نشست شورای اسلامی شهر کرمانشاه با حضور همه اعضا برگزار شد.

فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه در پایان این نشست با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از تشکیل نشدن جلسات متوالی شورای شهر و بر زمین ماندن کارهای شهرداری و شهروندان برای طرح در شورای شهر، تصمیم بر آن شد امروز با دعوت فرماندار جلسه فوق العاده شورای شهر برگزار شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت تعیین و تکلیف کمیسیون های مهم و کاربردی شورای شهر، دستور جلسه امروز مشخص شدن وضعیت کمیسیون ها بود که با موفقیت تکلیف کمیسیون ها مشخص شد.

فرماندار کرمانشاه که میزبان نشست شورای اسلامی شهر بود، تصریح کرد: در نشست امروز پس از بحث و بررسی فراوان آقایان سالار احمد زاده و کامران ملکی به ترتیب با 10 و یازده رأی اعضا به عنوان 2 نماینده شورای شهر کرمانشاه در شورای شهرستان کرمانشاه انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در همین جلسه آقایان سید حجت اله موسوی اجاق، کامران ملکی، احسان حیدریان، سالار احمدزاده و پوریا فخری به عنوان اعضای کمیسیون ماده صد شهرداری، آقایان کامبیز غلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف کمیسیون های مهم شورای اسلامی شهر کرمانشاه مشخص شد

تکلیف کمیسیون های مهم شورای اسلامی شهر کرمانشاه مشخص شد