مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 13:052021-10-28اقتصادي

1100 خانوار ساوه از نعمت آب آشامیدنی بهره مند شدند


افتتاح مخزن 500 متر مکعبی با هزینه بیش از 1 میلیارد تومانی باعث بهره مندی یک هزار و 101 خانوار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، سید علی و تجهیز سالن ورزشی شهر آوه ک بدلیل نبود تجهیزات بلا استفاده مانده است رفع مشکل شود.

وی خاطرنشان کرد: بررسی مشکلات دامداران شهر آوه با حدود سی هزار دام نیز از دیگر بخش های جلسه امروز بود که تصمیم گرفته شد انشعابات آب و برق و گاز به صورتی آسان تر به دست دامداران برسد تا بهره برداری از این دام ها افزایش یابد.

مدیر عامل آب و فاضلاب استان مرکزی در حاشیه افتتاح چند طرح در ساوه با بیان اینکه امسال 330 پروژه در استان مرکزی تعریف شده گفت: مهمترین این پروژه ها که امسال بدنبال بهره برداری آن هستیم فاز دوم آبرسانی به سد کمال صالح در شهرستان شازند، تصفیه خانه فاضلاب خمین و مجتمع آبرسانی روستایی شهید سلیمانی در ساوه خواهند بود.

یوسف عرفانی نسب افزود: مجموع اعتبارات استان مرکزی در حوزه آب و آبرسانی مخصوصا در حوزه روستایی بیش از 350 میلیارد تومان ایلات است که امیدواریم میزان تخصیص نیز به همین اندازه باشد تا برای رفع مشکلات این حوزه اقدامات لازم انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در پروژه های امروز در سطح شهرستان ساوه حدود 2 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است گفت: این پروژه تا در چهار روستا و یک شهر افتتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1100 خانوار ساوه از نعمت آب آشامیدنی بهره مند شدند

1100 خانوار ساوه از نعمت آب آشامیدنی بهره مند شدند