مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 15:102021-10-28سياسي

حاج محمدی: صیانت از خانواده زندانیان را وظیفه خودمان می دانیم


رییس سازمان زندان ها درمراسم جشن ازدواج 14 نفر از فرزندان زندانیان گرفتار در حبس که با اهدای 14 جهیزیه کامل به آنان دنبال شد، گفت: هرگز در جرم و عمل خلاف مجرم، - رییس سازمان زندان ها درمراسم جشن ازدواج 14 نفر از فرزندان زندانیان گرفتار در حبس که با اهدای 14 جهیزیه کامل به آنان دنبال شد، گفت: هرگز در جرم و عمل خلاف مجرم، خانواده او را مقصر نمی دانیم و اجرای این برنامه های ارزشمندی نیز مبین این است که هم توجهمان به مجرم است و هم خانواده آنان و بنا داریم از هر دو صیانت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی حاج محمدی رییس سازمان زندان ها صبح امروز پس از ورود به خوزستان جهت سرکشی از زندان های این استان، در مراسمی ویژه جشن ازدواج و اهدای 14 سرویس جهیزیه کامل به 14 زوج که فرزند مددجویان کنونی زندان ها هستند، حضور یافت.

وی در این مراسم که با حضور مادر شهیدان فرجوانی و دختر شهید نادر حمید از شهدای مدافع حرم اهلی بیت(ع) نیز همراه بود، گفت: حضور در چنین جمعی، مایه مسرت و نعمت و روزی ماست.

خداوند به من توفیق داده است که خدمتگزار مردم به ویژه گرفتاران باشیم و اینگونه هم در این جشن حاضر شدم.

عضو شورای عالی قضایی اشاره داشت: برای درمان دردها، به دارو مراجعه می کنیم؛ برخی درمان ها نیز نیازمند داروی تلخ و رنج آور است اما بازهم به امید درمان تحمل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج محمدی: صیانت از خانواده زندانیان را وظیفه خودمان می دانیم

حاج محمدی: صیانت از خانواده زندانیان را وظیفه خودمان می دانیم